Masz pytania? tel. +48 422 185 088 sklep@dolcemoda.pl
Promocje
Trampki z puszkiem Loco
Trampki z puszkiem Loco
129,00 zł 77,40 zł
Sandały ażurowe PERLA
Sandały ażurowe PERLA
119,00 zł 49,99 zł
Sandały na szpilce Lola
Sandały na szpilce Lola
129,00 zł 69,00 zł
Trampki Walencja
Trampki Walencja
119,00 zł 39,00 zł
Kozaki skóra naturalna  California różowe
Kozaki skóra naturalna California różowe
359,00 zł 219,00 zł
Botki lakierowane Venezia czarny
Botki lakierowane Venezia czarny
139,00 zł 59,00 zł
Kozaki na szpilce Carmen
Kozaki na szpilce Carmen
189,00 zł 75,00 zł
Sneakersy z łańcuszkiem ANTONIA
Sneakersy z łańcuszkiem ANTONIA
129,00 zł 89,00 zł
Espadryle na platformie Larissa
Espadryle na platformie Larissa
99,00 zł 49,00 zł
Kozaki skóra naturalna Bellaparis grafitowy
Kozaki skóra naturalna Bellaparis grafitowy
305,00 zł 199,00 zł
Skóra naturalna trampki z kokardą  Susanna
Skóra naturalna trampki z kokardą Susanna
209,00 zł 99,00 zł
Sandały z wycięciem skóra naturalna Geri
Sandały z wycięciem skóra naturalna Geri
260,00 zł 179,00 zł
Produkt dnia
Trampki z cekinami Chicago
Trampki z cekinami Chicago
109,00 zł
Trampki bunny białe
Trampki bunny białe
129,00 zł 99,00 zł
Kozaki skóra naturalna California szare
Kozaki skóra naturalna California szare
359,00 zł 219,00 zł
instagram
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Reklamacja

Jeżeli towar który zakupiłaś w sklepie Dolce Moda okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie,w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@dolcemoda.pl.

Zwrot

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu lub wymiany produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.
  3. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
  4. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
  5. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  6. Dołącz do przesyłki formularz zwrotu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  7. W ustawowym terminie od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  8. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  9. W przypadku, kiedy nie otrzymasz od Nas zwrotu w w/w terminie prosimy o kontakt na adres sklep@dolcemoda.pl  lub  rozliczenia@dolcemoda.pl  
  10. Kontakt dotyczący rozliczeń możliwy jest TYLKO i wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres podany powyżej. W korespondencji prosimy o podanie imienia i nazwiska oraz numeru zamówienia. Informujemy, iż ze względów bezpieczeństwa, telefonicznie nie udzielamy informacji dotyczących rozliczeń.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl