Masz pytania? tel. +48 422 185 088 sklep@dolcemoda.pl
Promocje
Sneakersy brokat Megi
Sneakersy brokat Megi
129,00 zł 64,50 zł
Botki marmurkowe Solaris szary
Botki marmurkowe Solaris szary
149,00 zł 49,99 zł
Kozaki skóra naturalna Angel pudrowe
Kozaki skóra naturalna Angel pudrowe
369,00 zł 330,00 zł
Półbuty z ćwiekami model ysl
Półbuty z ćwiekami model ysl
199,00 zł 49,00 zł
Kozaki czarne z frędzlami MItu
Kozaki czarne z frędzlami MItu
174,00 zł 39,99 zł
Półbuty z kożuszkiem relax
Półbuty z kożuszkiem relax
119,00 zł 39,00 zł
Kozaki za kolano Riri
Kozaki za kolano Riri
149,00 zł 119,20 zł
Trampki z puszkiem Moli czarny
Trampki z puszkiem Moli czarny
129,00 zł 85,00 zł
Sztyblety Rolle czarny
Sztyblety Rolle czarny
109,00 zł 87,20 zł
Błękitne trampki z koronką Portugal
Błękitne trampki z koronką Portugal
99,00 zł 39,99 zł
Botki na szpilce RIVIERA czarny
Botki na szpilce RIVIERA czarny
159,00 zł 127,20 zł
Botki z ćwiekami Valencia SLIM czarny
Botki z ćwiekami Valencia SLIM czarny
129,00 zł 103,20 zł
Produkt dnia
Trampki z cekinami Chicago
Trampki z cekinami Chicago
109,00 zł
Kozaki skóra naturalna California szare
Kozaki skóra naturalna California szare
359,00 zł 320,00 zł
Trampki bunny białe
Trampki bunny białe
129,00 zł
Kozaki z klamrami Rihanna czarny
Kozaki z klamrami Rihanna czarny
149,00 zł (33,11 €)
instagram
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Reklamacja

Jeżeli towar który zakupiłaś w sklepie Dolce Moda okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie,w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@dolcemoda.pl.

Zwrot

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem, usługą “e-przesyłka” lub paczkomatami.
  3. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
  4. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
  5. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  6. Dołącz do przesyłki formularz zwrotu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  7. W ustawowym terminie od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  8. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
  9. W przypadku, kiedy nie otrzymasz od Nas zwrotu w w/w terminie prosimy o kontakt na adres rozliczenia@dolcemoda.pl  
  10. Kontakt dotyczący rozliczeń możliwy jest TYLKO i wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres podany powyżej. W korespondencji prosimy o podanie imienia i nazwiska oraz numeru zamówienia. Informujemy, iż telefonicznie nie udzielamy informacji dotyczących rozliczeń.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl