Zwroty wymiany i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@dolcemoda.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Centrum Logistyczne NEVORO Sp. z o.o. ul.Legionów 10B ,05-552 Mroków , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem . Przesyłka powinna być wysłana jako paczka zwykła.

Buty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (oryginalne pudełko prosimy zapakować w papier lub folię, a dopiero następnie okleić taśmą).

Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów użytkowania.

Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie .

Wymiana

Istnieje możliwość wymiany otrzymanego obuwia na inny rozmiar nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

W przypadku wymiany należy ponownie kupować właściwy produkt (właściwy rozmiar), co gwarantuje, że zamówiony towar będzie zarezerwowany właśnie dla Ciebie. Podczas składania zamówienia na wymianę konieczne jest wpisanie w uwagach “WYMIANA” oraz podanie numeru zamówienia, które odsyłasz. Zamówienie na wymianę nie musi być opłacone i prosimy wybrać formę płatności " Za pobraniem".

Niepasujące buty prosimy odesłać na adres:

Centrum Logistyczne NEVORO Sp. z o.o. ul.Legionów 10B ,05-552 Mroków.

Do paczki dołączyć wypełniony *FORMULARZ WYMIANY. Formularz wymiany dołączony jest do każdej przesyłki.

Jeżeli nie ma produktu w ofercie naszego sklepu to znaczy, że już się wyprzedał i wymiana jest niemożliwa. W takim przypadku zawsze w ciągu 14 dni można zwrócić towar. Wymiana następuje tylko w przypadku tego samego modelu.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem . Przesyłka powinna być wysłana jako paczka zwykła.

Buty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (oryginalne pudełko prosimy zapakować w papier lub folię, a dopiero następnie okleić taśmą).

Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów użytkowania.

Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@dolcemoda.pl lub drogą pocztową na adres

ul.Legionów 10B ,05-552 Mroków

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

Reklamowany towar należy wysłać na adres:

Centrum Logistyczne NEVORO Sp. z o.o. ul.Legionów 10B ,05-552 Mroków

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

W razie ewentualnych niejasności PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY .... (pn-pt, 8.00-16.00) BĄDŹ POPRZEZ E-MAIL: sklep@dolcemoda.pl na wszelkie pytania bardzo chętnie odpowiemy.                                                                               

 BIURO OBSŁUGI KLIENTA

     Sklep DOLCEMODA

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów